
Pomysły na angażujące posty
Interakcja z użytkownikami to podstawa w budowaniu zaangażowanej społeczności. Zdajemy sobie sprawę, że czasem może brakować pomysłów na angażujące posty, dlatego dziś podrzucamy Wam tipy na najlepsze posty, które pomogą Wam w budowaniu zaangażowania widzów w komentarzach.
Oto kilka z nich!
OZNACZ KOGOŚ
W nawiązaniu do tematu Waszego posta, zachęćcie czytelników, by oznaczyli w komentarzu kogoś, kto wg nich spełnia wyznaczony przez Was warunek. Tu temat jest po Waszej stronie i można go dostosować właściwie do każdej branży. My ze swojej strony mogłybyśmy napisać “Oznacz kogoś, kto zna wszystkie nowości na Instagramie!”.
A jeżeli zabrakłoby Wam pomysłów na posty, kilka z nich podrzuciłyśmy w tym wpisie.
ANGAŻUJĄCE POSTY W FORMIE ZABAWY
Tego typu posty sprawdzą się na pewno na Facebooku, ponieważ społeczność tego medium bardzo lubi takie zabawy. Możecie je wykorzystać zarówno w poście, jak i w stories. Tutaj podrzucamy Wam takie propozycje jak:
- bingo ( np. 9 pomysłów na obiad do pracy)
- wykreślanki (np. pierwsze słowo, które zauważysz to miejsce, gdzie wybierzesz się na najbliższy urlop)
- brakujące litery (czyli dokończenie zdania np. Pierwsza rzecz, po którą sięgasz od razu po przebudzeniu to…)
DOKOŃCZ ZDANIE
Jednym słowem, rozpocznij zdanie i pozwól swoim obserwatorom je dokończyć. Dzięki temu wygospodarujesz na swoim profilu przestrzeń, gdzie inni będą mogli dzielić się swoim zdaniem, opinią czy poglądem.
ZACHĘĆ DO WSTAWIENIA ZDJĘCIA W KOMENTARZU
To również bardzo angażująca forma dla odbiorców, którą możecie zastosować na Facebooku. Fajnie opierać w tym przypadku posty na podstawie świąt nietypowych. U jednego z naszych klientów (klik) świetnie sprawdził się post w Dniu Psa, gdzie poprosiliśmy obserwatorów o wrzucenie w komentarzu zdjęcia swojego pupila. Ten post zawiera ponad 3 tysiące komentarzy!
Pamiętajcie, aby docenić każdego, kto zostawia coś po sobie na Waszym profilu. To nie tylko pozwoli na zbudowanie więzi z odbiorcą, ale będzie również wyrazem podziękowania za jego zaangażowanie, a koniec końców wpłynie na statystyki Waszego profilu.