
O której publikować posty w social mediach?
Przygotowaliście świetny, angażujący post, liczycie na spory odzew Waszych obserwatorów, a jedyne nad czym się zastanawiacie to o której publikować posty?
Szkoda, by dobry, wartościowy post poszedł na zmarnowanie z powodu nieodpowiedniej pory publikacji. Czy godzina publikacji dla każdego profilu będzie taka sama? Zdecydowanie nie.
Dziś podpowiemy Wam, jak właściwie przeanalizować swoje statystyki, by publikować treści o właściwej porze.
Choć Facebook wg wielu osób zaczyna odchodzić powoli w zapomnienie, my utwierdzamy się w tym, że nadal warto go mieć, zwłaszcza, gdy w grę wchodzi profil firmowy.
W kwestii publikacji postów, na Facebooku sprawa wydaje się dość prosta, ponieważ od dłuższego czasu serwis na podstawie algorytmu, sam podpowiada, jaka godzina będzie najkorzystniejsza dla Waszego profilu. Oczywiście nie musicie się nią sugerować, ale jesteśmy zdania, że warto spróbować i przekonać się, czy proponowana pora będzie dla Was korzystna.
O której publikować posty na Facebooku? Wg licznych danych, najlepiej publikować posty na Facebooku w tygodniu, od poniedziałku do piątku, a najlepszy dzień, to wg wielu środa.
Popularność Instagrama, mimo licznych zmian wcale nie maleje. Ciągle zmieniający się algorytm nie pomaga użytkownikom odnaleźć się w nowej insta rzeczywistości.
Jak najlepiej określić o której publikować posty na Instagramie? Przeanalizujcie swoje statystyki! Wejdźcie w zestawienie statystyk, a następnie “łączna liczba obserwujących”. Zjedźcie na sam dół, by odnaleźć sekcję “najbardziej aktywne pory”. W tym miejscu możecie sprawdzić liczbę użytkowników dostępną o danej porze dnia. Na podstawie tych statystyk określcie najbardziej aktywną porę dla publikacji Waszych postów.

UNIWERSALNA GODZINA
Czy istnieje jedna, uniwersalna godzina publikacji, która będzie właściwa dla wszystkich? Niestety nie. Wszystko zależne jest od tak wielu czynników, a ciągle zmieniający się algorytm nie służy ustaleniu jednej, wspólnej godziny dla wszystkich. Bardzo duże znaczenie ma branża, którą reprezentujecie, Wasza codzienna aktywność, czy rodzaj postów.
Pamiętajcie, że najważniejszym kluczem sukcesu nie jest “trafienie” we właściwą porę publikacji. Wciąż na pierwszym miejscu pozostaje Wasza aktywność, regularność oraz wartość publikowanych postów.
Mamy nadzieję, że ten wpis pozwoli Wam na zwiększenie zasięgów na profilu. A po więcej social mediowych porad zapraszamy na nasz Instagram!