Marka NA-KD, czyli fenomen współprac influencerskich
Markę NA-KD już chyba nikomu nie musimy przedstawiać. Założona w 2015 roku platforma internetowa sprzedająca niedrogie ubrania, szybko skradła serca młodych dziewczyn. Jednak to co wyróżnia markę, to sposób komunikacji z odbiorcami, wykorzystując siłę influencer marketingu.To właśnie ona stała się kluczem do sukcesu NA-KD.
Jak wygląda komunikacja marki NA-KD?
Współprace z influencerami, współtworzone kolekcje i wypuszczanie nowych dropów co kilka dni. Konsument może mieć poczucie, że działania marki dzieją się w zawrotnym tempie. Jednak w przypadku marki NA-KD wszystko jest niezwykle przemyślane!
Kluczem do sukcesu marki było szybkie odkrycie potencjału, jakie noszą za sobą współprace influencerskie. NA-KD zauważyło, że lepiej współpracować z dużą grupą mikro influencerów niż garstką influencerów działających na ogromną skalę. Obdarowując dziewczyny działające w mediach społecznościowych ubraniami w zamian za autentyczną recenzję na swoich profilach, marka NA-KD wygenerowała aż 750 tysięcy obserwatorów na swoim profilu zaledwie w rok!
Współtworzone kolekcje z influencerami
Marka NA-KD jako jedna z pierwszych wyniosła pojęcie współpraca influencerskich na wyższy poziom. Postanowiła zaprosić wybranych influencerów do stworzenia kolekcji kapsułowych we współpracy z marką. Ubrania sygnowane nazwiskiem influencerki i spójne z jej stylem, pokochały dziewczyny na całym świecie. NA-KD było pionierem dającym swoim klientom możliwość podążania za stylem ich ulubionych influencerek niewielkim kosztem.
Co najważniejsze, platforma dba o to, aby wśród influencerów pojawiały się osoby o różnych typach sylwetki, różnorodnej urodzie oraz stylu – od minimalistycznego po pełen kolorów i wzorów.
Współpraca NA-KD z Matildą Djerf, Julią Wieniawą czy Josefine H.J. to tylko kilka przykładów wspólnie stworzonych kolekcji, w których produkty zostały wyprzedane dosłownie chwilę po pojawieniu się ubrań na stronie.
Marka NA-KD – Klucz do sukcesu
Jednak marka NA-KD poszła jeszcze krok dalej. Dała swoim obserwatorom możliwość głosowania na influencera, z którym marka ma stworzyć kolekcję kapsułową. To nie tylko świetny sposób na budowanie zaangażowanej społeczności, ale także poznanie preferencji i potrzeb klienta, bez czaso i kosztochłonnych badań rynku.
Znacie markę NA-KD? Śledzicie jej poczynania lub wyczekiwaliście kolekcji we współpracy ze swoją ulubioną influencerką? Jesteśmy bardzo ciekawi, dajcie znać.